Kontakt e – mail

Zachęcamy wszystkich do kontaktu mailowego na kontakt@dolinasnu.pl. Staramy się wszystkim odpowiadać w ciągu kilku godzin, ale odpowiedź może potrwać do jednego dnia roboczego.


Kontakt telefoniczny

Niestety, ale obecnie kontakt telefoniczny nie jest możliwy. Jednak wkrótce pojawi się możliwość nagrania swojej wiadomości. 🙂


NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Ile wynosi czas oczekiwania na przesyłkę?

Przewidywany czas dostawy produktu jest podany na stronie produktu. Zazwyczaj są to 2 dni robocze przy zamówieniach za pobraniem oraz z przedpłatą, które zostaną opłacone do godziny 20. Prosimy o kontakt, jeśli ten czas się wydłuża!

Jak mogę zapłacić?

Udostępniamy wiele metod płatności: płatność przy odbiorze, przelewem, przelewem natychmiastowym, kartą, BLIKiem oraz PayPalem.

Nie dostałem/am kodu do odbioru przesyłki. Co mam zrobić?

Kod wysyłany jest SMSem na numer telefonu podany podczas składania zamówienia. Kod może przyjść z niewielkim opóźnieniem, jednak najczęściej przyczyną jest wpisanie złego numeru telefonu. Prosimy wówczas o kontakt z biurem obsługi klienta InPost dzwoniąc na +48 722 444 000.